środa, 29 sierpnia 2012

Głód po siłowni - POMOCY!

Jakoś nie wiem, wcześniej tak nie miałam. Wczoraj i dzisiaj jak wyszłam z siłowni i jechałam już jakiś czas autobusem to myślałam, że padnę! Robiło mi się tak niedobrze, że nie wiedziałam co się za chwilę stanie:( Dzisiaj ten stan próbowałam załagodzić na szybko kupioną drożdżówką... ale nie byłam w stanie jej całej zjeść. Objaw jest podobny do tego jak przy diecie biorącej pod uwagę produkty o niskim indeksie glikemicznym. W pierwszych dniach takiej diety organizm jest w szoku (poziom cukry jest znacznie niższy niż zazwyczaj) i objawia się to bólem głowy, osłabieniem itd...

No nic jestem przekonana, że chodzi o niski poziom cukru we krwi. Moje tętno podczas aerobów jest zbyt wysokie, sięga czasem 170, w związku z tym spalam i tłuszcz i węglowodany. Dziś spaliłam 600kal a przed siłownią zjadłam dwa jajka ;).

Muszę po 1. jakoś zapanować nad pulsem, staram się jak mogę ale nie udaję mi się na dzień dzisiejszy.
Po 2. mieć zawsze coś w torebce aby się poratować ;) Macie jakieś pomysły? Ja wymyśliłam bakalie, jabłko, (banana raczej bym nie chciała)...





8 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. też myślałam ale nie wymyśliłam koktajlu który mogłabym zrobić na miejscu.. chyba, że wieźć ze sobą już przygotowany...Hmh to nie byłoby głupie ;) podobno dla chcącego nic trudnego...

      Usuń
    2. Też w pierwszym momencie pomyślałam o koktajlu :) Zawsze możesz sobie kupić szejker - zalać coś wodą albo mlekiem i wymieszać to chyba żaden problem :)

      Usuń
    3. na siłowni to może być mały problem - nie ma lodówki, nie ma miejsca żeby sobie szejkera wyjąć i lać wodą i mlekiem ;P ale pomyślałam o termosie! Haha! zazwyczaj od razu z pracy jadę na siłownię.. wiec hmm w domu przygotuję coś dowioze do pracy wsadze w lodówkę a potem przewiozę do Terenu... w termosie powinno zachować swój chłód który uwielbiam ;) dla mnie koktajl musi być chłodny! Dzięki dziewczyny za motywację ;) co 3 głowy to nie jedna...

      Usuń
  2. Ja na jutro przygotowałam sobie owsiankę w słoiku :)

    OdpowiedzUsuń
  3. takie przekąski to naprawde problem, ale myśle że koktajl, owsianka lub nawet zwykły owoc jest wporzo;)

    OdpowiedzUsuń
  4. a jakieś warzywa do zjedzenia na szybko, np. marchewki :>? jak mam ochotę na jakąś przekąskę, to obieram sobie twarde marchewy i chrupię jak królik : )

    OdpowiedzUsuń
  5. Jest wiele sposobów, ale najlepszym są koktajle o których można znaleźć informację na necie.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za komentarz :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...