Pączkowo :) ciążowo!

1 standardowy pączek to około 300 kal.
3 standardowe pączki to 900kal.
W sumie zjedzonych 3 :> jeden dla mnie, jeden dla Młodego i jeden dla Nas heheh.

a Wy ?

Uważam, że od zjedzenia pączka dupa nie urośnie. CO innego 3 pączki! ale jeszcze sens się zmienia jeżeli są to 3 pączki raz na rok :) Wówczas nie wygląda to tak źle i tłusto.

Tłusto jest. Brzuszek rośnie. Dzisiaj waga pokazała 73 kg o_O, z czego około 1 kg już mały człowiek waży. Coś mi się wydaję, że od czerwca lipca będę ostro walczyć o swoje oponki ;)

Komentarze

  1. Ojj to ja zjadłam więcej, a jem na samą siebie :D chociaż w sumie jem za mojego chłopaka, który mieszka za granicą i nie jadł :P

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja zjadłam 1 :) Jakoś w tym roku nie miałam ochoty na pączki..

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny blog! Inspirujesz! Na pewno będę zaglądać, pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Powinno się ostrzegać, żeby nie wchodzić w te wpisy będąc głodnym :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuje za komentarz :)

Popularne posty z tego bloga

Schudnąć!

4 dzień diety // wczorajsza niespodzianka

Sposób na idealną Figurę ? oczyszczanie!