27tc 75kg rosnę!

:) minął właśnie 27 tydzień życia Maleństwa w moim brzuszku.

  • waga 75 kg jest to +/- 10kg na plusie od początku,
  • na wysokości pępka mój brzuszek mierzy już 106 cm!,
  • obwód piersi ma 104 cm, dodatkowo w ostatnim czasie z piersi zaczęła się soczyć siara. Siara to takie pierwsze mleko :),
  • ruchy Młodego są już widoczne przez skórę. Niesamowite! to tak jakbyśmy mieli jakiegoś obcego w środku nas. Na szczęście natura podzieliła czas ciąży na 9 miesiecy. Przez pierwsze miesiace jesteśmy przygotowywane do takich nietypowych atrakcji. Wręcz na nie czekamy!,
  • rozstępy... hmm chyba coś zauważyłam na lewym biodrze. Nie jestem pewna czy to rozstęp czy żyła... Tak cieżko mi to odróżnić bo całe moje ciało pokryte jest widocznymi żyłami
  • CELLULIT kocha ciąże ;) oj tak. Moje nogi to trzęsąca się galareta... ciąża to okres gdy w naszym organiźmie zachodzą różne zmiany. W większości jest to rewolucja hormonalna. Niestety odbija się to na tym, że mam widoczny cellulit 2 stopnia tam gdzie wcześniej go nie było!
  • ciężko się śpi
  • ciągle się chce spać ;)
  • jeszcze 3 miesiące!!! jupi! :) + taki, że na porodówce od razu schudnę te 5kg ;)

Komentarze

  1. 3 miesiace zlecą bardzo szybko :)
    Uważaj na siebie i maluszka.

    OdpowiedzUsuń
  2. Z uśmiechem czyta się ten post :)
    Życzę dużo zdrowia :*
    _______________________________________________________________________

    Zapraszam na mój blog o zdrowym trybie życia

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuje za komentarz :)

Popularne posty z tego bloga

Schudnąć!

4 dzień diety // wczorajsza niespodzianka

Sposób na idealną Figurę ? oczyszczanie!