Jadłonomia - propozycja na prezent

www.jadlonomia.com/ chyba wszyscy znają i raczej nie ma osoby która przeszła obojętnie tego warzywno-owocowego kulinarnego bloga. Autorka niedawno wydała pozycję swoich przepisów na kartkach. Książka jest ładnie oprawiona w twardą okładkę, a w środku znajdziemy zdjęcia potraw i przepisy. Osoba z dwiema lewymi rękoma jest w stanie rozszyfrować zapis, dzięki czemu dane mu jest odtworzenie dania.

Książkę w pierwszej chwili chciałam zakupić dla siebie. Później doszłam do wniosku, że pewnie większość przepisów znajdę na blogu. Kolejno postanowiłam zakupić książkę na prezent pod choinkę. Gdy odpakowałam kurierską kopertę byłam może nie zaczarowana ;P to nie bajka! ale mile zaskoczona. Choć jestem mięsożercą to moje przekonanie, że książka jest dla wszystkich wzrosło do 100% po przekartkowaniu kilku stron. Długo się nie zastanawiałam kupiłam drugą książkę również na prezent. Mam nadzieję, że spodoba się obdarowanym tak samo jak i mnie ;)











Cena detaliczna 69,99 zł. Jeżeli się sprężycie zakupicie ją w promocji na merlinie za 45,99 zł.
Liczba stron: 344

Komentarze

  1. To powinno zmotywować kogoś do spróbowania swoich sił w kuchni ;) Jeśli już ma jakieś umiejętności, zawsze znajdzie coś nowego.

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo ładne zdjęcia ma ta książka :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Szykuje się spora liczba książek do kupienia na święta :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuje za komentarz :)

Popularne posty z tego bloga

Schudnąć!

4 dzień diety // wczorajsza niespodzianka

Sposób na idealną Figurę ? oczyszczanie!