Sposób na idealną Figurę ? oczyszczanie!

Jakiś czas temu otrzymałam ciekawą, tajemniczą paczuszkę. W niej kryły się same rzeczy które kojarzą się z przyjemnościami ;) Coś do kąpieli, coś na oczy... wygodną podróż... Właśnie! Podróż.

Idzie lato... każda z nas chciałaby pewnie czuć się wyjątkowo o tej porze roku. To czas który kojarzy się z przyjemnościami, wolnością i odpoczynkiem. To czas tak długo wyczekiwanych urlopów, Słońca, zieleni... itd...

Jak otwierałam paczuszkę to odpłynęłam na moment.. Nawet nie zwróciłam w pierwszej chwili uwagi od jakiej firmy dokładnie jest ona adresowana... Dopiero później jak wróciłam z moimi marzeniami patrzę - Figura. ;)
Lato przede wszystkim mnie i Wam powinno się kojarzyć z oczyszczaniem. TO czas kiedy nasze ciało powinno być w najlepszej formie. Oczyszczanie pozytywnie wpływa na naszą skórę, włosy, samopoczucie nawet na oczy! Oczyszczony organizm to wypoczęty organizm. Oczyszczone ciało, komórki, narządy czy umysł to łatwiejsza droga do zgubienia zbędnych cm. Jeżeli chcielibyście wspomóc porządki w swoim organiźmie to portal www.mojanowafigura.pl może Was zainspirować lub przynajmniej pomóc w odnalezieniu ciekawych informacji :)

Marka Figura stworzyła ciekawy portal. TAAAk - Oczywiście pod swoje produkty - patrz herbatki wspomagające - odchudzanie, oczyszczanie itd. ALE! również znajdziecie tam informacje w postaci różnych artykułów i podpowiedzi na temat odchudzania, diety, fitnessu... Więc... zapraszam Was do odwiedzenia strony:
http://www.mojanowafigura.pl/

Intrygujące kalkulatory?!. Po wpisaniu danych, obrazowo np. bedziecie mogły zobaczyćsię jak Wasza figura się zmieni w zależności od chudniecia lub tycia (zachęcam.. dodajcie sobie +10kg) mnie to zmotywowało! Kalkulator kalorii jest pomocnym narzędziem z którego akurat ja nie umiem korzystać ;)



Moja Nowa Figura to także porady, artykuły z dziedziny mody, urody, diety, fitnessu, odchudzania. Wszystko to co Nas - kobiety interesuje najbardziej.

To również miejsce gdzie poczytacie i poznacie produkty marki Figura. Mi one się kojarzyły z herbatkami które często pija moja mama. Jakoś nigdy mnie nie zainteresowały ani nie wzbudziły zachwytu? Może dlatego, że wrzuciłam je w głowie do szuflady pt "mama" ;). Jeżeli chodzi o herbatki lub inne suplementy diety to pierwsze co patrzę na skład. Im bardziej prosty naturalny tym lepiej. Jeżeli chce się oczyscic to szukam składników moczopędnych... jeżeli chce się odchudzić to przede wszystkim rozpoczynam od oczyszczania organizmu... itd ;)

A tu proszę:




Składnik
Dzienna porcja produktu
(napar z 2 torebek po 2,0 g)
Kwiat hibiskusa
1,52 g
Garcinia cambogia (ekstrakt 5:1)
(w tym HCA)
4,5 g (510 mg)
Herbata zielona
0,83 g
Liść mate
0,12 g
Morszczyn
100 mg
Jod
115,0 μg (76,7% RDA*)
Witamina C
40,86 mg (51,1% RDA*)
Niacyna (ekwiwalent niacyny)
7,49 mg (46,8% RDA*)
Kwas pantotenowy
3,06 mg (51,0% RDA*)
Cynk
2,55 mg (25,6% RDA*)
Biotyna
25,54 μg (51,1% RDA*)
Witamina B6
0,2 mg (14,3% RDA*)
Dermial
  • kolagen
  • kwas hialuronowy
2 mg
0,1 mg
1,2 mg
                                                    http://www.mojanowafigura.pl/produkty-figura/forever/



Dostępne również:























Zachecam do zajrzenia do składu. Tak jak np. detox zaskoczył mnie składnikiem o nazwie Chlorella ;) Ci co się interesują glonami będą wiedzieć o co chodzi i dlaczego mnie to zaskoczyło - oczywiście pozytywnie. W tym sensie, że nigdzie jeszcze tego glona nie widziałam - przynajmniej nie w herbacie.


Na stronie możemy również zarejestrować się do Klubu. Nie wiem jeszcze jakie przywileje z tym idą.. Jest napisane, że dzięki temu będzie można korzystać z różnych promocji :) A chyba lubimy promocje ?
Zespół Figury spisał się na 5+. Na stronie jest nawet wiszukiwarka fit miejsc :) Wystarczy znaleźć swoje miasto i mamy info gdzie dobrze się wybrać aby nasze ciało wyglądało lepiej, umysł odpływał...
Jestem mile zaskoczona :) Uwielbiam producentów którzy oprócz tego, że dbają o reklamę swojego produktu to przy okazji dają coś więcej - wspomagają i próbują zmobilizować. Tak jak Figura daje jasno do zrozumienia, że nie samą herbatą uzyskamy zadowalajacy rezultat... no nie... ale daje nam narzędzia, podpowiedzi dzięki którym to się uda. Jeżeli chodzi o herbatki - polecam, Skład jest ciekawy i konkretny. Już sama Chlorella :)) produkt silnie oczyszczający (nie chodzi mi o bieganie do wc...)komórki


uh a poniżej jakiś niewypał bloggera. Nie umiem tego usunąć. Przepraszam za usterki ;)




























Komentarze

  1. Gratuluję współpracy:) Czekam na opinię na temat herbatki:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jakoś boję się, że takie herbatki mogą rozregulować metabolizm. Ale strona ciekawa :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny artykuł, na pewno zajrzę na stronę

    OdpowiedzUsuń
  4. Zapraszam do zabawy, masz coraz ładniejsze paznokcie więc pochwal się!

    http://niewymiernie.blogspot.co.uk/2013/05/kolorowe-lato-na-paznokciach.html

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja piłam tą herbatę na oczyszczenie, i smarowałam się żelem oligo dX z http://kremYNAcellulit.pl no i spadło kilka kg, a dzięki Oligo Dx moje rozstępy znikają, więc polecam i herbatkę i żel oligo dX!

    OdpowiedzUsuń
  6. super wpis :) pije teraz figura forever własnie i jest pyszniutka jak mowiłas! kupie sobie jakas inna teraz jak sie skonczy ta. Wogóle kocham ta ich stronke, jest totalnie kobieca i taka pozytywna :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Incredible quest there. What occurred after? Good luck!

    Feel free to surf to my webpage: Best Dslr camera 2014 ()

    OdpowiedzUsuń
  8. Thanks for finqlly talking about > "Spos�b na idealn� Figur� ? oczyszczanie!" < Loved it!

    My blog post: subway surfers cheats download ()

    OdpowiedzUsuń
  9. If you are going for best contents liike myself, just
    visit this website all thee time because it gives feature contents, thanks

    Feel free to visit myy web page: tips rapid weight loss lose weight fast

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ciekawy artykuł, dzięki.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuje za komentarz :)

Popularne posty z tego bloga

Schudnąć!

4 dzień diety // wczorajsza niespodzianka