Slimette - sojusznik w walce (?)

Jakiś czas temu Pani Ewa w imieniu firmy Key Player Limited zaproponowała mi przetestowanie suplementu diety Slimette.

Czy się zdecydowałam ? :) - Oczywiście!

Wiem, że niektóre osoby które do mnie zaglądają i przy okazji same prowadzą bloga również miały okazję otrzymać do przetestowania ten specyfik.

Choć Wasze recenzję nie przekonały mnie do zakupu, to sama propozycja przetestowania produktu - TAK

Dlaczego ? 179 zł/60tabl = mc kuracja
Co jak co ;) ale co specyfik ma w sobie, że mc kuracja kosztuje prawie dwie stówki ?!

Z ciekawości, czy cena = się jakość z przyjemnością odpisałam, że jestem chętna wypróbować Slimette i podzielić się tą wiedzą na moim blogu z Wami.

Do testów otrzymałam dwa pełnowymiarowe opakowania Slimette.

Ale co to w ogóle jest ?


Od producenta:

Slimette to unikalny suplement diety, łączący w swoim składzie moc działania składników, których dotychczas nikt nie zestawił w jedną całość.
Podstawowym składnikiem suplementu Slimette jest wyciąg z jagody Acai, który w laboratorium producenta został połączony z kilkoma innymi składnikami wspomagającymi odchudzanie. W efekcie uzyskano niezwykle silny i skuteczny suplement diety, który nie tylko pomoże Ci zrzucić zbędne kilogramy*, ale również pozwoli zwiększyć pokłady energii.

W jaki sposób Slimette wspomaga odchudzanie?

Składniki suplementu Slimette zostały dobrane tak, aby wspomagać spalanie tłuszczu, przyspieszać metabolizm i dostarczyć nowe pokłady energii.
Poszczególne składniki Slimette cechują następujące właściwości:
  • wyciąg z jagody Acai – niezwykle silny przeciwutleniacz, który wspomaga metabolizm i zwiększa energię. Bogaty w proteiny i najzdrowsze tłuszcze (Omega 3, 6 i 9), a także witaminy (A, C, E, B1, B2 i B3) oraz potas, wapno, magnez, miedź i cynk; więcej o jagodzie Acai…
  • wyciąg z nasion guarany – zawiera guaraninę, które skład chemiczny przypomina kofeinę. Działa stymulująco i zwiększa poziom energii; więcej o guaranie...
  • wyciąg z liści zielonej herbaty – zmniejsza łaknienie, wspomaga trawienie tłuszczu, metabolizm i normalizuje poziom cholesterolu. Wspomaga utrzymanie optymalnego stanu zdrowia organizmu; więcej o zielonej herbacie...
  • wyciąg z papryki Cayenne – wspomaga metabolizm i kontrolę optymalnej wagi ciała; więcej o papryce Cayenne...
  • Acetyl L-Karnityna – odpowiada za przyspieszenie metabolizmu. Wspomaga spalanie długołańcuchowych kwasów tłuszczowych i zwiększa produkcję energii. Wzmacnia tolerancję na wysiłek fizyczny; więcej o acetyl-l-karnitynie...
Połączenie powyższych składników tworzy prawdziwą mieszankę wybuchową, która skutecznie zwiększy efektywność każdej kuracji odchudzającej.

źródło http://slimette.pl/

 

Zachęcam do odwiedzenia strony. W specyfiku podoba mi się, że składniki są pochodzenia naturalnego :) A sama marka nie gwarantuje skuteczności produktu od samego łykania. Ma być to dodatek który na celu ma ułatwić pozbycie się kg, a przy okazji ma również pozytywnie wpływać na nasze samopoczucie.

 Tabletki łykam od czwartku. Moje pierwsze, bardzo wstępne wrażenie - mogłabym nic nie jeść. Dosłownie i w przenośni... nie chce mi się jeść. Odbieram to trochę negatywnie... :) ale z drugiej strony pomaga mi to bardzo w zapanowaniu nad jedzeniem i podjadaniem. Niedługo wrócę z kolejną porcją wiadomości o Slimette.

 

Aha... pamiętajcie proste równanie:

 

60% diety +  30% ruchu + 10% suplementy, pielęgnacja =

 S U K C E S

 

nigdy odwrotnie! nie ma środka cud na nic! aby coś osiągnąć trzeba działać na wielu płaszczyznach ;) 























































Komentarze

  1. coś mi się skiepściło :P ktoś wie dlaczego widać ostatnie zdania z Caps Lockiem choć ja w wersji roboczej mam normalnie ? ;) przepraszam, za tą czcionkę...

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawy specyfik no ale czekam na ocene po zużyciu opakowania

    ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. tez jestem ciekawa efektow, bo ja za bardzo nie mam przekonania do wszelkich suplementow;/ ale warto je wyprobowac, aby sprawdzic czy ma sie racje;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Chętnie bym wypróbowała to slimette

    OdpowiedzUsuń
  5. U mnie baaardzo przyspieszył metabolizm :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Masz rację jeśli chodzi o równanie;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Dobrze ze napisalaś te proste pozornie równanie !!! Same tabletki nie pomogą :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Moim zdaniem lepiej ćwiczyć i zmienić dietę, niż faszerować się suplementami :)

    OdpowiedzUsuń
  9. a mi ten preparat pomaga :) ćwiczenia i dieta swoją drogą, ale jak człowiek nie ma już sił i widzi, że efekty przychodzą bardzo powoli to musi sięgnąć po pomoc! a w tym przypadku moim wybawieniem okazał się slimette.pl :D

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuje za komentarz :)

Popularne posty z tego bloga

Schudnąć!

4 dzień diety // wczorajsza niespodzianka

Sposób na idealną Figurę ? oczyszczanie!