Libster Award - dziękuję! :)

Dziękuję http://chocoo-lady.blogspot.com/ za nominację do Libster Award :). Jest to dla mnie bardzo miła niespodzianka!

Zasady
"Nominacja do Liebster Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za "dobrze wykonaną robotę". Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów, więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie nominujesz 11 osób ( informujesz ich o tym) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował."




1. Co skłoniło Cię do założenia bloga?

Szukałam mobilizacji do działania. Jeżeli opisujesz coś co jest dostępne dla innych, coś co inni mogą oceniać starasz za wszelką cenę osiągnąć cel.. aby  osoby które odwiedzają Twojego bloga poświęcając na niego 1 minutę dziennie nie były zawiedzione :). Choć w pierwszym momencie tworzenia bloga... moją myślą przewodnią było trzymanie wszystkiego w jednym miejscu... miejscu które byłoby łatwo dostępne w każdej okoliczności...
 
2. Przysmak, który kojarzy Ci się z wakacjami to...


Świeże dojrzałe owoce i warzywa :) trochę myślałam na tą odpowiedzią... ale malin, truskawek, borówek... dojrzałych pomidorów nie ma w innej porze roku
 
3. Jeśli złota rybka chciałaby spełnić jedno Twoje marzenie, to co by to było?


dom nad morzem, tuż przy plaży  ;D
 
4. Rzecz bez której nie wyobrażasz sobie życia?


Hmm... chyba buty... bez nich daleko bym nie zaszła ;)
 
5. Co zabrałabyś ze sobą na bezludną wyspę?


Bezludna wyspa... jestem fanką Bear Grylls'a... więc chyba krzesiwo ;)
A tak poważnie jest to trudne pytanie :)
 
6. Co jest Twoją największą zaletą?


chyba śmiech którym potrafię zarażać resztę towarzystwa
 
7. Twój przepis na idealny poranek?


idealny poranek ;) Otwieram oczy a przez okno wpadają lekkie promyki słońca. Otwieram okno i napełniam płuca lekko wilgotnym powietrzem... jego aromat jest przepełniony trawą. Cisza, cisza, cisza.. idę do kuchni robię przepyszną herbatę z którą wędruje na wilgotny jeszcze trawnik... siadam na hamaku i obmyślam plan działania na nadchodzący dzień......

8. Sport grupowy, czy indywidualny?

i to i to zależy - nie lubię sportów grupowych tj - koszykówki, siatkówki, piłki... jakoś w ogóle mi to nie wychodzi... :) za to bieganie, rower, fitness i inne sporty uwielbiam wykonywać z kimś obok. Po pierwsze nie jestem samotna, po drugie nic mnie tak nie mobilizuje jak druga osoba obok... bo przecież nie mogę być gorsza? ;)
 
9.  Jeśli mogłabyś dostac karnet na dowolną aktywność fizyczną, to co byś wybrała?


nie wiem... na prawdę nie wiem! dowolna jedna aktywność? to zdecydowanie za mało ! ale pewnie wybrałabym ogólnie - siłownię :)
 
10. Jak radzisz sobie z zimowym złym nastrojem?


Więcej czasu poświęcam sobie - pielęgnacja i sport. Poprawia mi to humor i nastrój :)
 
11. Podaj tytuł filmu idealnego na poprawę nastroju.


to nie film, a serial - Sherlock z aktorem... Benedict Cumberbatch - przepadłam :)



Moje pytania:









1. Twoim celem na kolejne 6 miesięcy jest .... ?
2. Co jesz na śniadanie?
3. Ile pompek jesteś w stanie wykonać ?
4. Ewa Chodakowska... odbierasz ją pozytywnie czy negatywnie? Podaj argumenty.
5. Codzienna pielęgnacja ciała... jak wygląda?
6. Podaj przepis na ulubioną sałatkę
7. Twój przepis na sukces ?
8. Jakie masz hobby prócz sportu, kosmetyków i ubrań? 
9. Kiedy ostatnio jadłaś chipsy ? ;>
10. Podaj portale na które wchodzisz codziennie z wyłączeniem świata bloggera
11. Co dziś masz w planach ? 



Nominuję następujące blogi :

http://fit-bieganie.blogspot.com/
http://niewymiernie.blogspot.com/
http://fitnessowaviola.blogspot.com/
http://healthydaybyday.blogspot.com/
http://projektpostanowienienoworoczne.blogspot.com/
http://pieknapoporodzie.blogspot.com/
http://welcome-to-hair-jungle.blogspot.com/ 




Przy okazji przypominam o konkursie! Wartość nagrody to ponad 300zł!!!! do dzieła!


http://www.cellulitka.blogspot.com/2012/12/konkurs-na-nowy-rok.html

 

Komentarze

  1. wow, bardzo mi miło:) będę miała zabawę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja nominowałam wszystkich więc zapraszam i ciebie do odpowiedzi na moje pytania ;****

    OdpowiedzUsuń
  3. dziekuje za udzial w zabawie;) ehh domek na plaży:D też bym chciała;D

    OdpowiedzUsuń
  4. idealny poranek - to jest to :) i dom przy plaży - ooo, marzenie ! :>

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  6. Też zrobiłam wow jak zaczęłam się mierzyć ^^

    Cud ;D

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuje za komentarz :)

Popularne posty z tego bloga

Schudnąć!

4 dzień diety // wczorajsza niespodzianka

Sposób na idealną Figurę ? oczyszczanie!