Musli TakJakChcesz - RABAT





Musli Tak Jak Chcesz specjalnie dla Was przygotował rabat uprawniający do skorzystania z 8% rabatu na całe zakupy, wszystkie tuby, wszystkie składniki z kwiatowym pyłem włącznie ! :D

Buzia się śmieje!

To świetna propozycja pod choinkę :) Ja z rabatu skorzystam już w najbliższym tygodniu...
Takiej okazji chyba nie można ominąć :) tym bardziej, że oferta jest oryginalna i kusi wszystkim.

O swoich doswiadczeniach z tubami pełnymi musli i nie tylko pisałam tutaj ---> http://www.cellulitka.blogspot.com/2012/11/musli-takjakchcesz-komponuj.html

Przede wszystkim polecam Wam mieszankę Świąteczne Przysmaki
do kupienia pod linkiem ---> http://musli.takjakchcesz.pl/gotowe-mieszanki/swiateczne-przysmaki/
Mieszanka powinna zadowolić każdego łasucha! W pracy połowę tuby zniknęła mi w niejasnych, nieokreślonych sytuacjach ;). Mieszanka pachnie cudownie słodko, ciasteczkami korzennymi.... itd

Skład:

Cena: 21.82


Dodatkowo w związku z kosztami przesyłki zachęcam Was do złożenia zamówienia w grupie. Pozwoli to trochę zaoszczędzić na dostawie, a jeżeli Wasze zamówienie osiągnie wartość 120 zł zostanie ono dostarczone za darmo! :) Pokażcie znajomym, rodzinie, w pracy ofertę... może ktoś akurat będzie chętny.





Opinie sklepu przeczytacie tutaj ---> http://www.opineo.pl/opinie/musli-takjakchcesz-pl
Zachecam do polubienia ich na FB ---> http://www.facebook.com/TakJakChcesz?ref=ts&fref=ts













KOD : Cellulitka-Q1201

Jeżeli chcecie zdążyć przed Świętami to spieszcie się!!!! Słyszałam, że elfy mieszające Wasze mieszanki mają duuuużo pracy ;)

Komentarze

  1. Właśnie nie wiem :(
    Trzeba robić to "ręcznie" :)

    OdpowiedzUsuń
  2. te czekoladowe groszki wyglądają fajnie :D

    OdpowiedzUsuń
  3. ła, wygląda smakowicie :3

    OdpowiedzUsuń
  4. Dzięki za kod rabatowy skorzystaliśmy ;] wszyscy u mnie po jednej wzieli ;]

    OdpowiedzUsuń
  5. Tak właśnie zauważyłam, że coś Ciebie było mało w ostatnim czasie, choćby u mnie...;(

    OdpowiedzUsuń
  6. Wpisałam dzisiaj kod i dostałam rabat! Nadal aktualny! Super:). Dziękuję!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o to super :) muszę się dowiedzieć ile on jeszcze będzie aktualny...

      Usuń

Prześlij komentarz

Dziękuje za komentarz :)

Popularne posty z tego bloga

Schudnąć!

4 dzień diety // wczorajsza niespodzianka

Sposób na idealną Figurę ? oczyszczanie!