Akcja Maliny: Jesienne umilacze - biorę udział!

.... ja biorę udział w tej akcji... Ty też  dorzuć swoje umilacze do puli nominowanych ;)

Jesienne umilacze, czyli aromatyczna pielęgnacja ciała.


Myślę, że Maliny nie trzeba przedstawiać. Znamy ją dobrze jako promotora akcji maseczkowej z października która okazała się wielkim sukcesem. Malina zachęca nas do podjęcia kolejnej akcji. Oczywiście jestem trochę do tyłu z akcja.. ale tylko wyłącznie do tyłu z pisaniem o niej :) bo czas uwielbiam sobie umilać i jak mam tylko chwilę to sobie umilam ;D

informacje na temat akcji i autorki-mobilizatorki Maliny przeczytacie tutaj -- > http://testykosmetyczne.blogspot.com/2012/11/tag-jesienne-umilacze.html

pozwolę sobie wkleić najważniejsze informację na temat przebiegu akcji bezpośrednio skopiowane z bloga Maliny:

Czas trwania: trzy tygodnie od 18.11 - 9.12 tego roku:)

Celem akcji jest:
- poczuć się jak w raju, dając sobie chwilę relaksu w długie jesienne wieczory,

- zadbanie o swoje ciało bez wyrzutów sumienia,
- poprawienie kondycji swojego ciała,
- znalezienie kosmetyku odpowiedniego dla siebie,
- uśmiech dla Twoich bliskich.

Zasady akcji:

1. Umieścić zasady akcji w poście na swoim blogu i napisz kto Cię zaprosił.
2. Zaproś do akcji 5 osób
.
3. Umieść baner w bocznym pasku z linkiem do inicjatora akcji MALINY.
4. W czasie trwania akcji zamieść jak najwięcej recenzji ww. aromatycznych kosmetyków,
5. Wybierz spośród nich 4 zapachowe hity po jednym z każdej grupy:
  - płyn lub żel do kąpieli, 
  - peeling lub scrub,
  - kosmetyk do smarowania ciała (balsam, masło, olejki itp.)
  - aromatyczne mydełko, kulę lub sól do kąpieli,

   i opublikuj post z listą Twoich aromatycznych hitów. 

UWAGA: Jeśli podczas trwania akcji nie znajdziecie swojego umilacza, to lista hitów może zawierać nazwę kosmetyku już wcześniej przez Was opisywanego. Warunek jest jednak taki, aby w czasie akcji poszukiwać:)

1. Kto mnie zaprosił ? - sama się zaprosiłam, bo zaproszeni są wszyscy zainteresowani! 
2. Zapraszam następujące osoby do akcji ( i nie jest to przypadkowe... o nie!)
 - Kama z blogu http://to-be-skinnyy.blogspot.com/ która do tematu może wnieść dużo :) lubi różne pachnące umilacze czasu o których czasem wspomina na blogu.
SpiralShe z blogu http://niewymiernie.blogspot.com/
 która ma dostęp do produktów z UK i może dzięki akcji pokaże nam coś ciekawego z "Wyspy" ;)
- czarna-kocurka z blogu http://fit-and-sexy.blogspot.com/2012/11/moja-walka-o-piekna-cere.html która sprawia wrażenie dziewczyny mocno stąpającej po ziemi... ciekawa jestem jakie umilacze towarzyszą jej wieczorami w wannie ;)
- Ania z blogu http://bardzopozytywnie.blogspot.com/2012/11/listopad.html która wspiera mnie swoją osobą. Zawsze zagląda i zagaduje :) Za co jej dziękuję! Mam nadzieję, że skorzysta z akcji i umili sobie niejeden jesienny wieczór.
- fifruwajka z blogu http://fifruwajka.blogspot.com/ której teraz nie ma w PL, ale jest w Estonii z której obiecała, że coś przywiezie. Mam nadzieję, że będą do "umilacze" którymi się pochwali... Mam nadzieję, że zdąży skorzystać z akcji...

do akcji zapraszam i Ciebie... dziewczyno która czytasz mojego bloga :)
Jeżeli jesteś mężczyzną to i Ciebie również zachęcam... Umil sobie i swojej kobiecie czas.. na chwilę.. na pewno zaowocuje to w taki sposób, że obydwoje będziecie usatysfakcjonowani ;)

Ja już niedługo napiszę o moich pierwszych umilaczach...  a będą toprodukty które wieki temu miałam tutaj opisać;)


Komentarze

  1. Dziękuję, dziękuję! Oczywiście wezmę udział :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne to! Raczej nie wezmę działu, ale chętnie poczytam, co inni do zabawy wybrali ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuje, że dołączyłaś do akcji i do Klubu:)

    OdpowiedzUsuń
  4. JA mocno stąpam po ziemi?! Dobre :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuje kochana na pewno wezmę udział w tagu :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ta maseczka z avonu bardzo mi odpowiada :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nigdy nie miałam tych kosmetyków z Avonu - czas to zmienić.

    OdpowiedzUsuń
  8. Chyba nie takie wieki, bo akurat te kosmetyki są w ofercie od niedawna :)
    Właśnie zaglądam do koleżanek z Malinowego Klubu :) Fajnie by było lepiej się poznać. Ania

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuje za komentarz :)

Popularne posty z tego bloga

Schudnąć!

4 dzień diety // wczorajsza niespodzianka

Sposób na idealną Figurę ? oczyszczanie!