KONKURS Wygraj PlussszLady

Moje Drogie Czytelniczki! Postanowiłam zorganizować dla Was konkurs. Ponieważ nie otrzymałam od Streetcomu odpowiedzi czy jedno z opakowań które otrzymałam w ramach testów i rekomendacji mogę podarować jednej z Was w ramach nagrody w konkursie POSTANOWIŁAM, że sama zostanę fundatorem takiej nagrody :) A co!

Konkurs trwa w dniach 6 - 21 października do godziny 24:00.

Warunki:

- Musisz być publicznym obserwatorem mojego bloga.
- Na swoim blogu należy umieścić baner z informacją o konkursie.
- W komentarzu pod tym postem należy zostawić:
  •  imię i pierwszą literkę nazwiska oraz adres e-mail
  • odnośnik do bloga gdzie umieszczony jest baner
  • odpowiedź na pytanie: 

Co sądzisz o produktach marki PlussszLady, jakie są Twoje doświadczenia i wrażenia? Jeżeli nie miałaś okazji wypróbować produktów to napisz czego się po nich spodziewasz?

Nagrodą w konkursie jest 1 opakowanie PlussszLady do wyboru z 4 dostępnych opcji:

Fundatorem nagrody jest właściciel bloga cellulitka.blogspot.com.
Laureat konkursu zostanie wybrany przeze mnie wg. mojej oceny za najciekawszą wypowiedź.
Laureat zostanie ogłoszony na blogu cellulitka.blogspot.com nie później niż 3 dni po zakończeniu konkursu.
Z wygraną osobą skontaktuję się na podany w zgłoszeniu adres e-mail w celu uzgodnienia wysyłki nagrody.
Nagroda zostanie wysłana w ciągu maksymalnie 14 dniu od daty zakończenia konkursu.

Dodatkowo informuję, że ciekawe opinie zostaną przekazane razem z adresem e-mail do Streetcomu.
Nie martwcie się, że dane zostaną w jakiś naganny sposób wykorzystane! jest to raczej sposób weryfikacji wiarygodnych opinii. Jeżeli ktoś nie zgadza się na przekazanie tego typu opinii proszony jest o napisanie takiej informacji bezpośrednio na dole swojego zgłoszenia/komentarza.

       Dziękuję i powodzenia! Wznoszę toast! A w kielichu mam oczywiście PlussszLady Detox ;)




Komentarze

  1. Zgłaszam się do konkursu:) Szczerze powiem że nie używałam jeszcze tego plusssza:) Najbardziej podoba mi się linia włosy i paznokcie. Chciała bym aby zawary w nim cynk, magnez, miedź doprowadzą moje włosy do porządku i pozwolą rosnąć moim paznokciom i wyglądać tak jak zawsze chciałam żeby wyglądały:) Jestem obserwatorem jako eM,
    link do bloga my-subsistence.blogspot.com
    mail- matlusia1@tlen.pl

    OdpowiedzUsuń
  2. Jestem obserwatorem jako: MissAnifares,
    Imię: Kasia D.
    link do bloga: http://walka-ze-soba.blogspot.com/
    mail: anifares@poczta.fm
    Nie miałam okazji wypróbować produktów z tej serii, ale zapowiada się ciekawie. Przede wszystkim jest skierowana do kobiet i dzięki opisom: skór/włosy i paznokcie/detox/+40 wiadomo od razu po który sięgnąć. Najbardziej zainteresował mnie PlussszLady detox mam nadzieje że pozwoli oczyści organizm z toksyn, a dzięki temu polepszy działanie wszystkich organów, a to wpłynie na lepsze samopoczucie.
    Pozdrawiam :)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Obserwuję jako: Alicja Anna (Gyaruru)
    e-mail: jusali8808@wp.pl
    Link do bloga: http://gyaru-usagi.blogspot.com/
    Odpowiedź:
    Nie miałam jeszcze przyjemności wypróbować produktów z serii Pluszzz Lady. Bardzo bym chciała je spróbować, ponieważ po wieloletnim farbowaniu włosów stały się one łamliwe, matowe, pozbawione blasku i życia. Paznokcie staram się zapuszczać, lecz niestety są miękkie i łamliwe. Najgorszym problemem jest u mnie mimo wieku trądzik który chciałabym wyleczyć lub przynajmniej zmniejszyć. Myślę, że produkty z tej serii mogłyby mi bardzo pomóc, gdyż już wiele mam za sobą prób innych specyfików, które niestety nic mi nie dały:( Najbardziej bym chciała jednak wypróbowac Plusssz Lady skóra, ponieważ, jak wspomniałam, moja cera woła o pomstę do nieba. Byłabym wielce i przeogromnie wdzięczna za danie mi tej szansy:)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuje za komentarz :)

Popularne posty z tego bloga

Schudnąć!

4 dzień diety // wczorajsza niespodzianka

Sposób na idealną Figurę ? oczyszczanie!