Efekt JOJO // moja dieta

Co to jest efekt jojo nie muszę raczej tłumaczyć. Chociaż z drugiej strony to istotne dlaczego w naszym organizmie dzieją się takie rewolucję ;) Przestudiuję temat i wróce z nim do Was i do siebie przede wszystkim. Mam wrażenie, że w ciągu ostatnich dni YoYowy efekt nawiedził mój organizm :( jest to przygnębiająca sprawa. Mam nadzieję, że moja reakcja.. szybka reakcja coś zdziała. Przytyłam ok 2kg czuję się ciężka i ogólnie źle. Przez ostatnie dwa tygodnie raczej chorowałam... nie pilnowałam się tego co jem a o ćwiczeniach nie było mowy! no i tak jestem postawiona trochę w krytycznym stanie!
Od wczoraj jestem na diecie Plan Wypłukiwania Tłuszczu :) dzisiaj skończyłam czytać książkę i moja wiedza na temat chudnięcia się powiększyła... chudnięcia w sensie jak to się dzieje od wewnątrz. Co na co ma wpływ, jak można to wzmonić i podkręcić.

Nie mam siły trochę na przekazywanie Wam informacji odnośnie tego czego się dowiedziałam... ale!

W skrócie pokażę Wam co przez 2 tygodnie będzie dla mnie sprawą bardzo istotną i ważną w codziennej diecie :)

  •  codziennie 1 łyżka stołowa wysokolignanowego naturalnego oleju z siemienia lnianego dwa razy dziennie
CEL: Niezbędny do walki z tłuszczem i regulacji insuliny dzięki bogatej zawartości tłuszczów omega-3

  • Chude białka, dzienne spożycie do 220 g dziennie (wszystkie rodzaje ryb, owoców morza, chuda wołowina, cielęcina, baranina, kurczak, indyk oraz serwatka. Dwa razy w tygodniu tofu lub tempeh
CEL: Białko przyspiesza przemianę materii o 25% oraz uaktywnia w wątrobie enzymy detoksyfikujące

  • Jajka - do dwóch dziennie
CEL: bogate w omega-3, są nie tylko pyszne, ale także pełne antyutleniaczy (luteina i zeaksantyna) korzystnych dla oczu i mózgu; wpiera oczyszczanie wątroby

  • Warzywa - nieograniczone spożycie ( na liście jest dużo warzyw, niedozwolone są ziemniaki, marchew... i wszystkie inne o wysokim wskaźniku glikemicznym)
 CEL: przyspieszają oczyszczanie wątroby

  • Owoce - do dwóch porcji dziennie, np. małe jabłko, pół grejpfruta
CEL:oczyszczają wątrobę, bogate są w minerały i enzymy

  • Woda żurawinowa - dziennie 8 szklanek
CEL: Mieszanka soku żurawinowego i wody zapobiega zatrzymywaniu wody, oczyszcza układ limfatyczny z nagromadzonych odpadów, a także pomaga w usuwaniu cellulitu

  •  Koktajl Długowieczności - 2 razy dziennie: po przebudzeniu i przed snem
CEL: by wspomóc wydalanie i zaprowadzić równowagę hormonalną
JAK TO ZROBIĆ: do 220 ml wody żurawinowej dodaj 1 łyżkę stołową zmielonego siemienia lnianego

  • Zioła i przyprawy - według smaku; dozwolony i wskazany pieprz cayenne, gorczyca, cynamon, imbir, koper, czosnek, anyż, goździki, liść bobkowy, nasiona i liście kolendry, pietruszka, ocet jabłkowy i kminek
CEL: przyspieszenie metabolizmu

Oprócz dziennej diety przed śniadaniem tuż po przebudzeniu będę pić 220 ml ciepłej wody z sokiem z cytryny. Dodatkowo przyjmuję suplementy bogate w spalające tłuszcz GLA w ilości 360 -400mg dziennie.

Dodatkowo wspomagająco można przyjmować L-karnitynę

Książka zrobiła na mnie bardzo pozytywne wrażenie. Wszystko jest opisane od komórki po narząd. Co za co odpowiada, co z czego się dzieję. Jakie reakcje zachodzą jak je powstrzymać albo jak je wzmocnić. Przez dwa tygodnie będę oczyszczać wątrobę :) a przy okazji całe ciało. Dieta nie jest ciężka bo mamy do wyboru mnóstwo produktów. Z warzyw, mięsą i przypraw można wymyśleć milion kombinacji!

Tak jak wspomniałam dzisiaj jest drugi dzień i póki co czuję się dobrze :) Zważę się dopiero za tydzień aby nie wątpić w sukces tej diety...

W najbliższych dniach streszczę na blogu te informację które zostały zawarte w książce.. myślę, że są godne uwagi dla wszystkich... i dla Ciebie chcącej zrzucić 5,10,15kg... i dla Ciebie mającej cellulit w 1,2,3 facie... lub dla Ciebie chcącej oczyścić organizm... albo dla Ciebie nie mającej siły na nic.. PODOBNO ta dieta pomaga w różnych przypadkach :) nawet jeżeli masz kiepskie libido.... myślę, że i tu by coś zdziałała! więc do dzieła!


iiiiii teraz prośba do Was.. szukam serwatki... wysokobiałkowej w dobrej jakości.. możecie mi coś polecić???

Komentarze

  1. dieta brzmi bardzo ciekawie, z niecierpliwością czekać będę na Twoje relacje i spostrzeżenia co do efektów! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. 2kg szybko zrzucisz ;]

    ciekawa dieta

    OdpowiedzUsuń
  3. super;) a co do efektu jojo to nie jest mi obcy niestety;/

    OdpowiedzUsuń

  4. Zaciekawiłaś mnie Planem Wypłukiwania Tłuszczu :) musze troche więcej o nim poczytać :)
    a efekt jojo to najgorszy koszmar senny...

    OdpowiedzUsuń
  5. Niezła ta dieta a serwatke znajdziesz w takich twarożkachh w folii:-)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuje za komentarz :)

Popularne posty z tego bloga

Schudnąć!

4 dzień diety // wczorajsza niespodzianka

Sposób na idealną Figurę ? oczyszczanie!