Plan na wrzesień

Kurcze mam tak mało czasu :( do domu jak wracam to padam na... nie napiszę na co :)
Jeżeli macie w miarę dużo czasu to cieszcie się z tego i korzystajcie bo później to jest jak mówi mój kolega - PADAKA.

Od tygodnia miałam zrobić grafik w excelu ale nie mogę znaleźć chwili aby to wykonać dlatego napiszę - jakie mam plany na wrzesień choć mamy już 9 września ;).
Do tej pory udaję mi się odwiedzać siłownię min. 3 razy w tygodniu ale planuję więcej.
Plan z A6W ugrzązł w pewnym momencie w miejscu :/ na 14 dniu no po prostu wstyd i cyrk ale nie ma co się poddawać i marudzić - prawda? :)

Oto mój plan treningowy na wrzesień biorąc pod uwagę od dnia dzisiejszego:

9 września - Skalpel, A6W startując nie od początku a od 10 dnia,
10 września - siłownia, min 1-1,5h orbitreka ew. ROLLEN jeżeli będzie wolny, A6W 11 dzień
11 września - Tamilee Webb ramiona i nogi, A6W
12 września - siłownia orbitrek, ROLLEN, A6W,
13 września - Skalpel, A6W,
14 września - siłownia, orbitrek, ROLLEN, A6W
15 i 16 września - basen, A6W

Kolejny tydzień :) podobny jak wcześniejszy z tym, że na szczęście będzie to pierwsza zmiana w pracy...

17 września Tamilee Webb ramiona i nogi, A6W
18 września - siłownia - orbitrek, ROLLEN, A6W (tutaj może być problem bo mam konferencję :/ )
19 września - Skalpel, A6W,
20 września - siłownia- orbitrek, ROLLEN, A6W
21 września - Skalpel, A6W.
22 i 23 września - basen, A6W i ew. Skalpel.

Kolejny tydzień nieszczęsna 2 zmiana......

24 września - siłownia - orbitrek, A6W,
25 września - Tamilee Webb ramiona i nogi, A6W,
26 września - siłownia - orbitrek, A6W
27 września - Skalpel, A6W,
28 września - siłownia, orbitrek, A6W

29 i 30 września - relaks na basenie :)

Na basenie będę pływać głównie na grzbiecie to mój cel.
Na siłownię będę chodzić, próbować chodzić po dniu ćwiczeń a'la siłowych i chciałabym aby 1h to było minimum, najlepiej 1,5. Z ROLLENEM różnie bywa, nie zawsze jest dostępny :(

Wierzę w Tamilee i Skalpel :]

Jak będę mieć możliwość powyższe plany powpisuje w excela i zaprezentuje bardziej przejrzyście... póki co tylko tyle mogę.

Co do planów wrześniowych to:

- planuję nie załamywać się, że liści coraz więcej na ziemi niż na drzewach,
- planuję nie kupować ŻADNYCH kosmetyków, mam tego tyle, że chyba na rok starczy,
- zakupiłam książki ostatnio które postaram się czytać :) kończę właśnie czytać twórczość Pana Musso, autora takich książek jak



W Weltbild ostatnio zakupiłam w cenie 10zł/książka




:) więc będę miała co robić w ZTMie ;)

Dodatkowo już niedługo poznacie moją świnkę, bogaci się skubana póki co (bo mogę jeszcze się doliczyć) uzbierała już 40zł :]

Komentarze

  1. A6w robię co wakacje, teraz jestem na 26 dniu, trzymam kciuki za Ciebie ;)
    Anomalia

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuje za komentarz :)

Popularne posty z tego bloga

Schudnąć!

4 dzień diety // wczorajsza niespodzianka

Sposób na idealną Figurę ? oczyszczanie!