Aquolina Czekolada - Płyn do kąpieli

:) nawiązując do poprzedniego postu chciałabym się z Wami podzielić informacją która przed chwilą doszła na mojego maila z merlin.pl. Parę dni temu zamówiłam płyn do kąpieli Czekolada Aquolina... i niestety zapas się wyczerpał! a teraz przed chwilą przychodzi wiadomość, że znów jest na magazynie :)
więc jak ktoś nie chce jeść czekolady zapraszam do skorzystania z okazji wykąpania się w czekoladowej wodzie :)
OKAZJA! przeceniony z 86,44 zł na 29,99zł/750ml
DLa tych co marki Aquolina nie znają napiszę tylko, że cechuje ją intensywne słodkie zapachy, wydajność i wygórowana cena ;) za 29,99zł na prawdę warto!
Czekoladowy płyn Aquolina








AAA przy okazji :) te parę dni temu zamówiłam również książkę


ktoś ma ? :> Również niby w "promocji" zamiast 44,96zł, zapłacę 24,94zł

Komentarze

  1. Płyn wygląda apetycznie ;) Ja w ogóle uwielbiam kosmetyki, które pachną jedzeniem, więc możliwe, że się skuszę.

    OdpowiedzUsuń
  2. Kocham aqualinkę :) mam cukier puder i jest booooski ;)
    Jak dojdzie książka wrzuć jakieś skany ;p

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuje za komentarz :)

Popularne posty z tego bloga

Schudnąć!

4 dzień diety // wczorajsza niespodzianka

Sposób na idealną Figurę ? oczyszczanie!