Uh! pif paf! || DOBRA KALORIA

Miało być dzisiaj zdjęciowo.. ale nie będzie - właśnie wróciłam i mam tylko chwilę, nie mam jej tyle żeby przerzucić zdjęcia - a szkoda ;)

Jak wiecie dzisiaj 1 dzień w pracy po 2tygodniowej przerwie, no ale przed pracą odwiedziłam siłownię 5km na orbitreku i 1km na bieżni. Mój puls sięgał 170 !!! (obiecuję, że jak znajdę tylko chwilę to napiszę coś o pulsie).

Ale zanim wybrałam się na siłownię zjadłam porządne śniadanie, zdjęcie jest w aparacie - omlet z jogurtem greckim i malinami które o dziwo są bardziej smaczne niż te z początku lipca. Więc w sam raz przed siłownią ;) białkowo i przepysznie cudownie.


Polecam jajka w każdej postaci na śniadanko. Przy pomocy patelni teflonowej możemy ominąć zbędne dodatki w postaci oleju czy masła.

Śniadanie, siłownia no i praca = 8h bez konkretnych podnieceń ;)

A teraz wróciłam do domu i prawie opieram się brodą o biurko a jeszcze A6W przede mną.

Przy okazji dzisiaj obkupiłam się we dwa produkty spozywcze które chciałabym polecić :)
Produkty marki DOBRA KALORIA





Amarantus ekspandowany

Wartość odżywcza w 100 g produktu
wartość energetyczna 1754 kJ (417 kcal)
białko 18 g
węglowodany 63 g
w tym cukry 0,4 g
tłuszcz 8 g
w tym kwasy tłuszczowe nasycone 3 g
błonnik 14 g (54%*)
sód 0,02 g
magnez 260 mg (70%*)
żelazo 8 mg (54%*)

Skład: nasiona amarantusa.



inne zalety prócz tych przedstawionych powyżej (wartości) aramantusa przeczytacie bezpośrednio na tronie producenta Aramantus ekspandowany Chciałam tylko zwrócić Waszą uwagę na zawartość białka, błonnika i sodu. Produkt ciekawy w sam raz jako dodatek do jogutu, ja trochę zajadałam się przed komputerem w pracy. Dość drogi bo opakowanie kosztuje ok 6,50zł

Z okazji, że mam ogrodnicze wykształcenie pokażę Wam jak wygląda aramantus bo to dość niepozorna roślina, możliwe, że macie ją w ogrodzie ;)






Chrupiąca gryka z migdałami


AAAAA cudoooowne, serio :) mi tak przypadło do języka, że ciężko było mi się opamiętać ;) dobrze, że miałam dość dużo pracy.

Wartość odżywcza w 100 g produktu:
wartość energetyczna 1580 kJ (375 kcal)
białko 10 g
węglowodany 67 g
w tym cukry 19 g
tłuszcz 5 g
w tym kwasy tłuszczowe nasycone 1 g
błonnik 7 g (30%*)
sód 0,01 g
żelazo 3 mg (24%*)

Skład: gryka ekspandowana, melasa buraczana, migdały (6%). Może zawierać śladowe ilości orzeszków ziemnych, nasion sezamu i zbóż zawierających gluten. Producent: Eko Produkt.

Więcej informacji znajdziecie na stronie producenta Chrupiąca gryka z migdałami

Nie ciężko zauważyć, że gryka jest mniej wartościowym produktem niż aramantus ale jest pyszny. Super alternatywa dla osób lubiących podjadać, chrupać... Plus taki, że ma mało sodu :D żaden słony kompan przed TV czy przed ekranem w kinie nie ma tak mało sodu. Myślę, że produk ten sprawdzi się znakomicie przy przyrządzaniu domowych batonów... Cena horror jak wcześniej również ok 6,50zł


I to tyle, dobranoc ja lecę na podłogę....

Komentarze

  1. ciekawe jutro musze poszukac sobie dobrej kalorii u siebie w sklepie;)

    OdpowiedzUsuń
  2. druga opcja brzmi kuszáco ciekawe czy znajde u siebie;)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuje za komentarz :)

Popularne posty z tego bloga

Schudnąć!

4 dzień diety // wczorajsza niespodzianka

Sposób na idealną Figurę ? oczyszczanie!