Tanie kupowanie z AA i Lirene - OUTLETY

Dzisiaj chciałam Wam przekazać namiary na możliwość zakupu produktów Lirene i AA w atrakcyjnych cenach. Są to zazwyczaj końcówki serii, produkty mają min 6 miesięcy jeszcze przydatności.. a ceny? Same sprawdźcie :)


Pomimo, że mam dość dużo kosmetyków to nie mogę się opanować i zastanawiam się nad wykonaniem zamówienia na daniach na m.in:

Lirene Dermoporgram, Body Anticellulite Program, Intensywne serum drenujące uda i pośladki
Cena 9,50 zł zamiast 21,99zł. Na wizażu ciekawe recenzje, troche podzielone. Z doświadczenia wiem, że bez systematyczności w niczym nie zobaczymy efektów.


Intensywny krem modelujący brzuch i talię
cena 9,50zł zamiast 21,99

Tutaj nie znalazłam recenzji. Jeżeli ktoś coś wie to proszę o pomoc :)

Intensywny biokrem odżywczo-regenerujący

za 9,50zł zamiast 24,99

Całą listę dostępnych produktów znajdziecie tutaj ---> Outlet Lirene

Ofertę kosmetyków AA znajdziecie tutaj ---> AA Outlet

Nad AA się jeszcze zastanawiam, ale oferta jest równie kusząca ;)

Dajcie znać jeżeli coś Was zainteresuje albo jeżeli jesteście z czegoś zadowolone i możecie polecić. Jeżeli znacie jakieś inne outlety PROSZĘ o namiary! :)

Komentarze

  1. Bardzo fajny post. Nigdy nie wiedziałam, że te marki prowadzą wyprzedaże swoich produktów. Aktualnie mam zapasy WSZYSTKIEGO, ale będę zaglądać, może kiedyś trafi się taniej koncentrat detox AA eco ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne, fajne, trzeba będzie popatrzeć;)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuje za komentarz :)

Popularne posty z tego bloga

Schudnąć!

4 dzień diety // wczorajsza niespodzianka

Sposób na idealną Figurę ? oczyszczanie!