Cellulit - przyczyny... pytanie dlaczego ja (?!)

Przyczyn cellulitu jest wiele.. jak szeroka i głęboka, zasyfiona, brudna i śmierdząca jest nasza Wisła ;) jakoś o niej pomyślałam. Może to być powód genetyczny, zaburzeń hormonalnych, złej diety, siedzącego tryby życia... U mnie genetyka odpada - mama nie ma cellulitu, hormony - tak, bo przyjmuję codziennie jedną jasno różową tabletkę, złej diety - oczywiście jak i siedzącego trybu życia... bo tak jak wiele milionów innych ludzi spędzam minimum 8h przed komputerem... Ale czas na zmiany zmiany zmiany, jeżeli nie jest to uzależnione od genetyki w moim przypadku to UFFFFfff, genetyki nie zmienię, ale przyzwyczajenia już mogę :) Ostatnio uaktywniłam się ruchowo i staram się racjonalnie jeść... raczej bez zbędnych węglowodanów i mało mięsa. Dużo wody i innych herbatek - mama poleca mi czerwoną, mówi, że to dzięki niej wygląda jak wygląda.. a nie wygląda źle. Lubię czerwoną herbatę ale raczej okazjonalnie... ;) Poniżej przedstawiam obrazki, kilka POWODÓW powstania cellulitu... znajdźcie swoje powody i zacznijcie je tępić i zmieniać...
DO BOJU!

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Schudnąć!

4 dzień diety // wczorajsza niespodzianka

Sposób na idealną Figurę ? oczyszczanie!